Subscribe Twitter

Sunday, June 19, 2011

Allahuakhbar...Amin !!

Alhamdulillah



Ya Allah..ampunkan dosa umi..dosa abi..

Aiiikk..sempat lagi tgk camera

camner lar jambul terkeluar tu..



Dah start main2..kejap jer waraknya..ehhehe


Ready go to surau..

Semoga hingga ke dewasa begini hendaknya..Aminnn..

English Man ????

Kalau pegi shopping2 bawak isyraff..sure ada org akan tegur..

look like english man

smart..style mcm english man..






Thursday, June 16, 2011

Last wedding....blue candid!! oppss

Ni Last wedding for my mertua..habis dah anak2 teruna semua..
Excited nk balik..mlm khamis tu dah gerak..sampai around 12.30 mlm..
wow..cantikkknya pelamin..sblm pengantin naik kita rasmikan dulu..hehehehe


pehalll lak ni

asyik nk naik pelamin jer si adik ni..berjubah sakan..


Org pertama yg siap..blue..blue..


mmm..awal lagi ni..jom kita pose dulu..sblm pengantin datang & sblm make up kita cair..ahakss


ehh..en.suami pun nk pose jgkk..layannn


Takkan kat dlm jer..kat luar pulak!!


Picture ni lucu..mcm jam condong teluk intan dah..nasib ada penahan..kalau tak mama pun ikut sengett..heheh


 cakkkk..


Sempattt lagi ni...


Pengawal istana..kalau pose ngn mr husband mesti pelik2..layann jer


duk jap baca doa dulu..


Mcm2 halll...


Eh, makkk..mak kita datang!! yeah ! yeah !


Nampak tak yg kat belakang tu..kesian adik ipar sorang ni pregnant..sampai bersila kat lantai dia..


OMG..OMG..sedapppnya air sirap org kawin..time break!!


Masa ni pengantin dah sampai..cameraman bersepah2 nk snap picture..

Ni dayang2..merangkap AJK kenduri..
Pose tetap pose..

Emilyn & Isyraf membawa haluan sendiri..hahah


Lastly..----> pengantin merempit !!

Alhamdulliah semuanya berjalan lancar..lepas kenduri semua sakit2 badan..
Pengantin pun sakit badan jgk..oopppsss!!



Saturday, June 4, 2011

Pak keCik Ejat uDah TaWennnnn

Pak kecik ejat kesayangan emilyn dah selamat jadi pengantin hari ni..kalau ada lar pakcik dia ni..emilyn dah tak peduli org lain..berkepit jer ngn pak sedara dia ni..tak caya..tgk ni..


yang bawah ni..maknye perhati jer gelagat si gegirl ni..






Walaupun panas..nk jgk menempelllll


Masa ni dia dah cop awal2 nk duk sebelah pakcik nya..aleh2 nangis tersedu2 sbb pengapit yg nk duk sebelah tu...hahhahaha






rebehh sampin pakcik korang ni..nasib lar ejatttt..hehehe
Dia nk ikut naik atas pelamin..maknye cubit..jelinggg..aarrr baru duk diam..

Kita tunggu edisi kat batu gajah plkkk...
( Ni entry emilyn..entry pengantin...tungguuuuuuuu )



Sunday, June 19, 2011

Allahuakhbar...Amin !!

Posted by GOLD FINGER at Sunday, June 19, 2011 0 comments Links to this post
Alhamdulillah



Ya Allah..ampunkan dosa umi..dosa abi..

Aiiikk..sempat lagi tgk camera

camner lar jambul terkeluar tu..



Dah start main2..kejap jer waraknya..ehhehe


Ready go to surau..

Semoga hingga ke dewasa begini hendaknya..Aminnn..

English Man ????

Posted by GOLD FINGER at Sunday, June 19, 2011 0 comments Links to this post
Kalau pegi shopping2 bawak isyraff..sure ada org akan tegur..

look like english man

smart..style mcm english man..






Thursday, June 16, 2011

Last wedding....blue candid!! oppss

Posted by GOLD FINGER at Thursday, June 16, 2011 0 comments Links to this post
Ni Last wedding for my mertua..habis dah anak2 teruna semua..
Excited nk balik..mlm khamis tu dah gerak..sampai around 12.30 mlm..
wow..cantikkknya pelamin..sblm pengantin naik kita rasmikan dulu..hehehehe


pehalll lak ni

asyik nk naik pelamin jer si adik ni..berjubah sakan..


Org pertama yg siap..blue..blue..


mmm..awal lagi ni..jom kita pose dulu..sblm pengantin datang & sblm make up kita cair..ahakss


ehh..en.suami pun nk pose jgkk..layannn


Takkan kat dlm jer..kat luar pulak!!


Picture ni lucu..mcm jam condong teluk intan dah..nasib ada penahan..kalau tak mama pun ikut sengett..heheh


 cakkkk..


Sempattt lagi ni...


Pengawal istana..kalau pose ngn mr husband mesti pelik2..layann jer


duk jap baca doa dulu..


Mcm2 halll...


Eh, makkk..mak kita datang!! yeah ! yeah !


Nampak tak yg kat belakang tu..kesian adik ipar sorang ni pregnant..sampai bersila kat lantai dia..


OMG..OMG..sedapppnya air sirap org kawin..time break!!


Masa ni pengantin dah sampai..cameraman bersepah2 nk snap picture..

Ni dayang2..merangkap AJK kenduri..
Pose tetap pose..

Emilyn & Isyraf membawa haluan sendiri..hahah


Lastly..----> pengantin merempit !!

Alhamdulliah semuanya berjalan lancar..lepas kenduri semua sakit2 badan..
Pengantin pun sakit badan jgk..oopppsss!!



Saturday, June 4, 2011

Pak keCik Ejat uDah TaWennnnn

Posted by GOLD FINGER at Saturday, June 04, 2011 0 comments Links to this post
Pak kecik ejat kesayangan emilyn dah selamat jadi pengantin hari ni..kalau ada lar pakcik dia ni..emilyn dah tak peduli org lain..berkepit jer ngn pak sedara dia ni..tak caya..tgk ni..


yang bawah ni..maknye perhati jer gelagat si gegirl ni..






Walaupun panas..nk jgk menempelllll


Masa ni dia dah cop awal2 nk duk sebelah pakcik nya..aleh2 nangis tersedu2 sbb pengapit yg nk duk sebelah tu...hahhahaha






rebehh sampin pakcik korang ni..nasib lar ejatttt..hehehe
Dia nk ikut naik atas pelamin..maknye cubit..jelinggg..aarrr baru duk diam..

Kita tunggu edisi kat batu gajah plkkk...
( Ni entry emilyn..entry pengantin...tungguuuuuuuu )



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...