Subscribe Twitter

Sunday, August 25, 2013

Salam 21 Syawal..maaf zahir batin

Ummiiiiiiiiiiiiii nk susu...arrr..kejap2..
baru nk semekommm kat blog..dah kena jerittt...tensi2 mak hencikk...
So..cepat2 type..
Selamat hari raya uollss...mahap zahir batin...ai tahu dah 21 syawal..kohkohkoh..janji belum masuk zulkaedah..so kira halal lar yer..meh ler jemput datang ke rumah..memandangkan bibik takde..aku jamu biskut raya + air sirap campur selasih..specialkannn..bukan senang nk dapat tu..mehmehmeh..
1st time raya tanpa bibik..dah mcm hantu kak limah balik kampung rupe aku..nk posing2pun tak sempat, yg banyak gambar bebudak jer..so kita layan gambar jer lar..

TEMA : MINIONS



v

v

v




Kakak..apasal senyum cam org takde gigi jer ni..??


yang gigi rongak ni sepatutnya senyum cam tu..


 




Haaaa...baru encemm..sorok gigi rongak tu..hahaha



 Eh ada jgk terselit sekeping picture anak beranak..jadi larrr....

Happy Syawal uollssss...rindu sgt blog sendiri..pffttt








Sunday, August 25, 2013

Salam 21 Syawal..maaf zahir batin

Posted by GOLD FINGER at Sunday, August 25, 2013 3 comments Links to this post
Ummiiiiiiiiiiiiii nk susu...arrr..kejap2..
baru nk semekommm kat blog..dah kena jerittt...tensi2 mak hencikk...
So..cepat2 type..
Selamat hari raya uollss...mahap zahir batin...ai tahu dah 21 syawal..kohkohkoh..janji belum masuk zulkaedah..so kira halal lar yer..meh ler jemput datang ke rumah..memandangkan bibik takde..aku jamu biskut raya + air sirap campur selasih..specialkannn..bukan senang nk dapat tu..mehmehmeh..
1st time raya tanpa bibik..dah mcm hantu kak limah balik kampung rupe aku..nk posing2pun tak sempat, yg banyak gambar bebudak jer..so kita layan gambar jer lar..

TEMA : MINIONS



v

v

v




Kakak..apasal senyum cam org takde gigi jer ni..??


yang gigi rongak ni sepatutnya senyum cam tu..


 




Haaaa...baru encemm..sorok gigi rongak tu..hahaha



 Eh ada jgk terselit sekeping picture anak beranak..jadi larrr....

Happy Syawal uollssss...rindu sgt blog sendiri..pffttt








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...