Subscribe Twitter

Sunday, July 22, 2012

S.U.P.E.R.M.O.D.E.L


Kalau entry berposing ni..aku tak tahu nk citer apa..speechless..layan jer picture2 ni..







 

 Eh..eh..bapak korangpun skli berposing..hhahahahah (Actually mentry baju raya..)


 

Yang dibawah ni pulak..masa nk gi terawih semalam..malam ni langsung tak mo ikut dah..kakak kata lama sgt ummi solat..kakak sakit perut..pening..eh mcm2 alasan ko gergurl!



 Pak arab kat bawah ni pulak..memula comey jer..lelama serban entah kemana..yg tinggal tali tu ajer kat kepala..ahhahahahah


2 comments:

Mak Lagenda said...

mmg minat berposing anak2 GF ni kot..

ameris said...

kemain lg si melin ni yer...

Post a Comment

Sunday, July 22, 2012

S.U.P.E.R.M.O.D.E.L

Posted by GOLD FINGER at Sunday, July 22, 2012

Kalau entry berposing ni..aku tak tahu nk citer apa..speechless..layan jer picture2 ni..







 

 Eh..eh..bapak korangpun skli berposing..hhahahahah (Actually mentry baju raya..)


 

Yang dibawah ni pulak..masa nk gi terawih semalam..malam ni langsung tak mo ikut dah..kakak kata lama sgt ummi solat..kakak sakit perut..pening..eh mcm2 alasan ko gergurl!



 Pak arab kat bawah ni pulak..memula comey jer..lelama serban entah kemana..yg tinggal tali tu ajer kat kepala..ahhahahahah


2 comments on "S.U.P.E.R.M.O.D.E.L"

Mak Lagenda on July 23, 2012 at 10:29 AM said...

mmg minat berposing anak2 GF ni kot..

ameris on July 25, 2012 at 8:23 AM said...

kemain lg si melin ni yer...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...