Subscribe Twitter

Thursday, August 23, 2012

14.08.2012 yg penuh makna..Episod 1

Sweet 23 giteww..huahuahua..sila lar percaya dgn sepenuh hati..
bersamaan 26 ramadhan yg lalu..tarikh yang amat bermakna buat aku untuk tahun 2012 ni ..selain dari tarikh dapat surat bonus next month..huahuahua..
Speechless..tak tahu nk mula mcmana..sgt2 touching dgn surprise dari kengkawan..adik2..dan somi tercinta..sayang korang banyak2...

13.08.2012 - 7.29 mlm - Lokasi : Rumah aku
Seperti hari2 biasa aku dan somi duduk dimeja makan sambil menunggu azan berkumandang..makanan yg terhidang seperti ada 10 org yg ingin menjamahnya..habis saja si somi membaca doa makan..loceng rumah berbunyi..hati terdetik..siapa pula yg datang waktu magrib begini?? tak reti nk berbuka kah?? bibik yg baru seteguk air terus meluru ker pintu..siapa bibik?? entah..engak kenal..jawab bibik..
Aku terus menuju ke pintu..agak tergamam melihat tetamu yg datang..
SURPRISEEEE...Happy Birthdayyyyyyyyy...
Ya Allah..korang ker?? 
 ( eh, penat plk nk tulis mcm dlm novel..T***T )

' cepat lar bukak pagar kak yusssss oiiii..kitaorg nk berbuka ni '
tergamam jappp..terketar2 terkezuttt ni..korang tak baik buat akak cam gini..nasib lar akak ni berpakaian sopan santun..kalau tidak mau nya pitam..huahuahua..mula lar aku ni jadi pakinson kan..si somi cool jer..rupanya dorang dah pakat awal2 ngn si somi..pastikan aku tak kemana2..buat mcm biasa jer..eeeeee...geram betulllll ngn si somi..bagi lar hin2 ker..blh lar kemas2 sikit rumah..prepare apa yg patut.. kebetulan pulak hari tu aku halfday coz bibik tak sihat..agak huru hara jgk lar ptg tu..hikhik


 Ya Allah..hanya tuhan saja jer yg tahu betapa terharunya surprise yg korang buat ni..nak nangis tapi tahan jer..siap2 dah dorang beli makanan sorang sebungkus..siap beli air skali..dah macam rumah aku takde airkan..sengaja!!
banyaknya makanan..sudahnya tak dimakan jgk..air yg mcm2 jenis tu akhirnya hanya utk tatapan saja..



 What an awesome surprise party! and YES, I was surprised korangggg....
SELAMAT HARI TUA..adoooii sentap tang TUA tu..hahahahha




Alaaa..malunya korang nyanyi lagu happy besday..sumpah malu..hikhikhik..sangat2 tak sangka yg korang akan buat surprise mcm ni..tak terfikirpun..sebak..terharu..gembira..malu..semua ada masa ni..jgn buat lagi yer..huahuahua..

For Sofi, Tikko & Tokki, Kak Cik, Zamal..korang mmg terbaikkkkk..thank u..thank u..thank u so much..
 It was so thoughtful..
How lucky I am to have a friends like you all..tqvm again..

4 comments:

ameris said...

tes, kena wat majlis besar2an tuh..

Anonymous said...

sama sama kasih....i ingat yg nk titis air mata terharu...

cake tu zamal punya keje tulis tulis

missy P

GOLD FINGER said...

tes,
majlis raya bila nya?

GOLD FINGER said...

miss p,..tak baik u buat i cam ni..

Post a Comment

Thursday, August 23, 2012

14.08.2012 yg penuh makna..Episod 1

Posted by GOLD FINGER at Thursday, August 23, 2012
Sweet 23 giteww..huahuahua..sila lar percaya dgn sepenuh hati..
bersamaan 26 ramadhan yg lalu..tarikh yang amat bermakna buat aku untuk tahun 2012 ni ..selain dari tarikh dapat surat bonus next month..huahuahua..
Speechless..tak tahu nk mula mcmana..sgt2 touching dgn surprise dari kengkawan..adik2..dan somi tercinta..sayang korang banyak2...

13.08.2012 - 7.29 mlm - Lokasi : Rumah aku
Seperti hari2 biasa aku dan somi duduk dimeja makan sambil menunggu azan berkumandang..makanan yg terhidang seperti ada 10 org yg ingin menjamahnya..habis saja si somi membaca doa makan..loceng rumah berbunyi..hati terdetik..siapa pula yg datang waktu magrib begini?? tak reti nk berbuka kah?? bibik yg baru seteguk air terus meluru ker pintu..siapa bibik?? entah..engak kenal..jawab bibik..
Aku terus menuju ke pintu..agak tergamam melihat tetamu yg datang..
SURPRISEEEE...Happy Birthdayyyyyyyyy...
Ya Allah..korang ker?? 
 ( eh, penat plk nk tulis mcm dlm novel..T***T )

' cepat lar bukak pagar kak yusssss oiiii..kitaorg nk berbuka ni '
tergamam jappp..terketar2 terkezuttt ni..korang tak baik buat akak cam gini..nasib lar akak ni berpakaian sopan santun..kalau tidak mau nya pitam..huahuahua..mula lar aku ni jadi pakinson kan..si somi cool jer..rupanya dorang dah pakat awal2 ngn si somi..pastikan aku tak kemana2..buat mcm biasa jer..eeeeee...geram betulllll ngn si somi..bagi lar hin2 ker..blh lar kemas2 sikit rumah..prepare apa yg patut.. kebetulan pulak hari tu aku halfday coz bibik tak sihat..agak huru hara jgk lar ptg tu..hikhik


 Ya Allah..hanya tuhan saja jer yg tahu betapa terharunya surprise yg korang buat ni..nak nangis tapi tahan jer..siap2 dah dorang beli makanan sorang sebungkus..siap beli air skali..dah macam rumah aku takde airkan..sengaja!!
banyaknya makanan..sudahnya tak dimakan jgk..air yg mcm2 jenis tu akhirnya hanya utk tatapan saja..



 What an awesome surprise party! and YES, I was surprised korangggg....
SELAMAT HARI TUA..adoooii sentap tang TUA tu..hahahahha




Alaaa..malunya korang nyanyi lagu happy besday..sumpah malu..hikhikhik..sangat2 tak sangka yg korang akan buat surprise mcm ni..tak terfikirpun..sebak..terharu..gembira..malu..semua ada masa ni..jgn buat lagi yer..huahuahua..

For Sofi, Tikko & Tokki, Kak Cik, Zamal..korang mmg terbaikkkkk..thank u..thank u..thank u so much..
 It was so thoughtful..
How lucky I am to have a friends like you all..tqvm again..

4 comments on "14.08.2012 yg penuh makna..Episod 1"

ameris on August 28, 2012 at 8:05 AM said...

tes, kena wat majlis besar2an tuh..

Anonymous said...

sama sama kasih....i ingat yg nk titis air mata terharu...

cake tu zamal punya keje tulis tulis

missy P

GOLD FINGER on August 31, 2012 at 1:07 AM said...

tes,
majlis raya bila nya?

GOLD FINGER on August 31, 2012 at 1:08 AM said...

miss p,..tak baik u buat i cam ni..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...