Subscribe Twitter

Wednesday, January 25, 2012

Ombak Rindu diTeluk Senangin

Sempena cuti tahun Naga baru ni..semua org holiday sakan..GF pun sama lar jgk..dah alang2 balik kg mak kat perak tu..lajakkan ker Teluk Batik mulanya..aleh2 patah balik..jem tahap babun patah kaki bila nk masuk ker simpang Teluk Batik tu..tak tahu lar nampak ker tidak pantai tu kalau dah camni rupe jemnya..
cancelll jer lar..tukar ke Plan B..
Korang pernah dengar Teluk Senangin tak..??? Google2..


Walaupun pantai ni terceruk kat pendalaman tu..tetapppp ramai jgk manusia..tp still blh dimahapkan lagi..
yang tak bestnya, tempat ni mcm tak dijaga..takde tempat nk bilas air putih..tak mesra pengguna..Kotor seyy kat darat tu..tapi pantai dia bersih..suci murni..


Walaupun tak panas...aku tetap tak turun..kat gigi2 pantai jerrr..bukannya apa, bila tgk takde kemudahan awam kat sini..terbantut hasrat aku nk tunjuk skill kuak lentang..kuak kupu2..kuak dada..hahahaha
Budak2 kecik ni senang jer nk salin baju..bogel jer kat situ..ni mak budak apa kess???Aksi terlampau pulak nanti..!!



Tgk lar si adik, anak bujang manja sorang ni..bukanya dia berani nk turun kelaut tu..duk keras kat gigi2 pantai tu jer..



Sudahnya si adik kena paksa jgk..berani2 takut..
Uihhh dasat betul ombak kat sini..bukan ombak rindu lagi dah..ni tahap Ong Bak dah..
 yg extra 2 org tu..anak abg long aku..normally kalau balik kg..kemana pergi mesti hangkut dorang ber2 ni...



Actually adik aku ikut skali..bibik pulak aku tinggalkan kat umah mak..blh lar dia mengemas apa yg patut..kononnya si faten ni nk ler tolong2 monitor kan bebudak ni..haramm tak..sibuk lar bergambo..post FB..snap gambar..post kat FB..geram kott..


Hasil dari jurugambar tangkap muat...
Pose special frm SI & Si Kakak..tak tahu apa motip??



Bila aku type entry ni..teringat peristiwa 10 tahun yg lalu..dilokasi yg sama..Teluk Senangin..
4 orang sahabat yg gojess ..Aku, Mila, Zila & Cma...berjimba2..bergelak ketawa..bermandi manda..tanpa bersesak2 dgn org lain..hanya we all jer..umpama pantai ni kitaorg yg punya...dasatkann..

Tetiba...?????
Datang seorang tentera darat..berseragam lengkap..sound tepatt jer...
Adik2..kat sini tak blh mandi! Ni tempat pendatang haram keluar masuk..!
Tu nampak kitaorg kat sana.. 
( sambil menunjuk sekumpulan askar yg sedang mengendap lengkap dgn senjata kat semak2 tu )
TERLOPONGGG kitaorg jap..tak tahu nk cakap apa..patutlar takde org..
Otw balik tu..we all terpikir..eh masa kita salin baju..salin seluar tadi..abang2 askar tu nampk tak??..arrrrhhhhhhhggggg...tidakkkkkkkk..kijam..kijam...

Rindunya zaman Uitm dulu...xspecially my BFF..
walaupun 10 tahun sudah berlalu..tetap segar diingatan aku..

6 comments:

Mak Lagenda said...

Hahahaha..sepesen plak kita berdua ni GF. Klu pi pantai, nak. Tapi klu nak mandi, berfikir2 dulu. Nak2 plak x de blk mandi nak membilas badan. Huiii..tidak!!


Musti abg askar tu dah cerah bijik mta tgk aksi2 korang 4 sekawan td tu..Ahahahahahahah

GOLD FINGER said...

hahahahaha..dh habis mandi baru abg askar tu dtg bgtahu..awal2 tu dia tak sound pun..saja nk tgk free show..hahaha

faten syahira said...

bla la,memandai je buat fitnah !belasah kang =,=

GOLD FINGER said...

owang suh mandipun tak nak..tapi boleh lar..tolong ambik gambo....wkakakakakakak

sekamar rindu said...

salam..

mandi laut yg best tuuu..:)

GOLD FINGER said...

sekamar rindu..budak2 yg excited..mak budak maintain vogue takut sun burn..hehe

Post a Comment

Wednesday, January 25, 2012

Ombak Rindu diTeluk Senangin

Posted by GOLD FINGER at Wednesday, January 25, 2012
Sempena cuti tahun Naga baru ni..semua org holiday sakan..GF pun sama lar jgk..dah alang2 balik kg mak kat perak tu..lajakkan ker Teluk Batik mulanya..aleh2 patah balik..jem tahap babun patah kaki bila nk masuk ker simpang Teluk Batik tu..tak tahu lar nampak ker tidak pantai tu kalau dah camni rupe jemnya..
cancelll jer lar..tukar ke Plan B..
Korang pernah dengar Teluk Senangin tak..??? Google2..


Walaupun pantai ni terceruk kat pendalaman tu..tetapppp ramai jgk manusia..tp still blh dimahapkan lagi..
yang tak bestnya, tempat ni mcm tak dijaga..takde tempat nk bilas air putih..tak mesra pengguna..Kotor seyy kat darat tu..tapi pantai dia bersih..suci murni..


Walaupun tak panas...aku tetap tak turun..kat gigi2 pantai jerrr..bukannya apa, bila tgk takde kemudahan awam kat sini..terbantut hasrat aku nk tunjuk skill kuak lentang..kuak kupu2..kuak dada..hahahaha
Budak2 kecik ni senang jer nk salin baju..bogel jer kat situ..ni mak budak apa kess???Aksi terlampau pulak nanti..!!



Tgk lar si adik, anak bujang manja sorang ni..bukanya dia berani nk turun kelaut tu..duk keras kat gigi2 pantai tu jer..



Sudahnya si adik kena paksa jgk..berani2 takut..
Uihhh dasat betul ombak kat sini..bukan ombak rindu lagi dah..ni tahap Ong Bak dah..
 yg extra 2 org tu..anak abg long aku..normally kalau balik kg..kemana pergi mesti hangkut dorang ber2 ni...



Actually adik aku ikut skali..bibik pulak aku tinggalkan kat umah mak..blh lar dia mengemas apa yg patut..kononnya si faten ni nk ler tolong2 monitor kan bebudak ni..haramm tak..sibuk lar bergambo..post FB..snap gambar..post kat FB..geram kott..


Hasil dari jurugambar tangkap muat...
Pose special frm SI & Si Kakak..tak tahu apa motip??



Bila aku type entry ni..teringat peristiwa 10 tahun yg lalu..dilokasi yg sama..Teluk Senangin..
4 orang sahabat yg gojess ..Aku, Mila, Zila & Cma...berjimba2..bergelak ketawa..bermandi manda..tanpa bersesak2 dgn org lain..hanya we all jer..umpama pantai ni kitaorg yg punya...dasatkann..

Tetiba...?????
Datang seorang tentera darat..berseragam lengkap..sound tepatt jer...
Adik2..kat sini tak blh mandi! Ni tempat pendatang haram keluar masuk..!
Tu nampak kitaorg kat sana.. 
( sambil menunjuk sekumpulan askar yg sedang mengendap lengkap dgn senjata kat semak2 tu )
TERLOPONGGG kitaorg jap..tak tahu nk cakap apa..patutlar takde org..
Otw balik tu..we all terpikir..eh masa kita salin baju..salin seluar tadi..abang2 askar tu nampk tak??..arrrrhhhhhhhggggg...tidakkkkkkkk..kijam..kijam...

Rindunya zaman Uitm dulu...xspecially my BFF..
walaupun 10 tahun sudah berlalu..tetap segar diingatan aku..

6 comments on "Ombak Rindu diTeluk Senangin"

Mak Lagenda on January 26, 2012 at 10:29 AM said...

Hahahaha..sepesen plak kita berdua ni GF. Klu pi pantai, nak. Tapi klu nak mandi, berfikir2 dulu. Nak2 plak x de blk mandi nak membilas badan. Huiii..tidak!!


Musti abg askar tu dah cerah bijik mta tgk aksi2 korang 4 sekawan td tu..Ahahahahahahah

GOLD FINGER on January 26, 2012 at 2:06 PM said...

hahahahaha..dh habis mandi baru abg askar tu dtg bgtahu..awal2 tu dia tak sound pun..saja nk tgk free show..hahaha

faten syahira on January 26, 2012 at 10:46 PM said...

bla la,memandai je buat fitnah !belasah kang =,=

GOLD FINGER on January 26, 2012 at 10:56 PM said...

owang suh mandipun tak nak..tapi boleh lar..tolong ambik gambo....wkakakakakakak

sekamar rindu on January 28, 2012 at 2:07 AM said...

salam..

mandi laut yg best tuuu..:)

GOLD FINGER on January 28, 2012 at 2:16 AM said...

sekamar rindu..budak2 yg excited..mak budak maintain vogue takut sun burn..hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...