Subscribe Twitter

Wednesday, September 19, 2012

Suka Menjadi Duka..


Wordless Wednesday..continue kisah september yg dinanti..sob..sob..tak tertulis rasanya cerita tu disini..
cukuplar sekadar aku memunasabah diri atas apa yg berlaku...rezeki Allah itu terlalu luas maksudnya..wang ringgit..zuriat..harta benda..usia..kesihatan..semua itu rezeki..but now everything is fine..tetapi aku masih lagi medical leave..tu lar.. hari tu kan tergedik2..terkinja2..sampai lupa diri!!!
Terpaksa lar menadah telinga mendengar bebelan..si somi..mak..mil..adik beradik..redha jer larkan..hehehe
Apa yg terjadi ??? biarlar ianya menjadi rahsia...sedih tu mmg sedih..sakitpun mmg lar sakit..tetapi aku pasrah dan redha dengan ketentuanNya..Aminn..



Allah SWT menjadikan manusia dalam keadaan yang berbeza beza sama ada diberi kesenangan, kesusahan, kelemahan, kemiskinan, kelaparan dan sebagainya. Setiap yang diturunkan adalah untuk menguji keimanan seseorang hambaNya.

Thanks to uolls yg mengdoakan GF..

6 comments:

Mama Gee said...

apa2pun...sabar dan tabahlah atas segala UjianNya...kalau kita terleka sebelum ni..inilah hikmahnya..utk menyedarkan kita kan..? :)

semoga cepat sembuh...

ameris said...

tes.. apa kes lak nie?
spital mana nie? aku terjah kang

Mak Lagenda said...

Rezeki tu kan dtg dgn pelbagai bentuk. Dan bukan semua yg kita mahukan itu akan dpt semua.

Redhalah..sakit pun ujian jugak buat kita.

Get well soon yea GF!

GOLD FINGER said...

Thank mak..mama..n kak amy...tu lar..bila Allah bg rezeki yg sini..maka yg lagi satu plk ditarik..

M1ss F0r3st said...

as-salam akak GF. saya doakan akak cepat sembuh walau apa pun dugaannya. Alhadmulillah, anggapla ni 1 ujian Allah untuk hambaNya yang terpilih. Dia takkan bagi ujian pada kita melainkan Dia tahu kita mampu. Insya-Allah. Cepat sembuh ya kak (^_^)

GOLD FINGER said...

thanks...u ollss...

Post a Comment

Wednesday, September 19, 2012

Suka Menjadi Duka..

Posted by GOLD FINGER at Wednesday, September 19, 2012

Wordless Wednesday..continue kisah september yg dinanti..sob..sob..tak tertulis rasanya cerita tu disini..
cukuplar sekadar aku memunasabah diri atas apa yg berlaku...rezeki Allah itu terlalu luas maksudnya..wang ringgit..zuriat..harta benda..usia..kesihatan..semua itu rezeki..but now everything is fine..tetapi aku masih lagi medical leave..tu lar.. hari tu kan tergedik2..terkinja2..sampai lupa diri!!!
Terpaksa lar menadah telinga mendengar bebelan..si somi..mak..mil..adik beradik..redha jer larkan..hehehe
Apa yg terjadi ??? biarlar ianya menjadi rahsia...sedih tu mmg sedih..sakitpun mmg lar sakit..tetapi aku pasrah dan redha dengan ketentuanNya..Aminn..



Allah SWT menjadikan manusia dalam keadaan yang berbeza beza sama ada diberi kesenangan, kesusahan, kelemahan, kemiskinan, kelaparan dan sebagainya. Setiap yang diturunkan adalah untuk menguji keimanan seseorang hambaNya.

Thanks to uolls yg mengdoakan GF..

6 comments on "Suka Menjadi Duka.."

Mama Gee on September 20, 2012 at 7:23 AM said...

apa2pun...sabar dan tabahlah atas segala UjianNya...kalau kita terleka sebelum ni..inilah hikmahnya..utk menyedarkan kita kan..? :)

semoga cepat sembuh...

ameris on September 20, 2012 at 8:01 AM said...

tes.. apa kes lak nie?
spital mana nie? aku terjah kang

Mak Lagenda on September 20, 2012 at 10:06 AM said...

Rezeki tu kan dtg dgn pelbagai bentuk. Dan bukan semua yg kita mahukan itu akan dpt semua.

Redhalah..sakit pun ujian jugak buat kita.

Get well soon yea GF!

GOLD FINGER on September 20, 2012 at 11:44 PM said...

Thank mak..mama..n kak amy...tu lar..bila Allah bg rezeki yg sini..maka yg lagi satu plk ditarik..

M1ss F0r3st on September 21, 2012 at 8:14 AM said...

as-salam akak GF. saya doakan akak cepat sembuh walau apa pun dugaannya. Alhadmulillah, anggapla ni 1 ujian Allah untuk hambaNya yang terpilih. Dia takkan bagi ujian pada kita melainkan Dia tahu kita mampu. Insya-Allah. Cepat sembuh ya kak (^_^)

GOLD FINGER on September 21, 2012 at 11:26 AM said...

thanks...u ollss...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...