Subscribe Twitter

Monday, October 15, 2012

Gunung Lang, Ipoh Perak


Last weekend GF balik kg MIL kat Batu Gajah..mmg tu lar pun rutin tiap2 bulan..if minggu ni balik umah mak..minggu depannya balik umah MIL..adil dan saksama..kalau kitaorg tak balik kg..mak pak pulak datang kesini menjenguk anak2..Kita sebagai anak ni mmg kena selalu menziarah mereka..dorang sebenarnya bukan nk apapun..dapat jumpa anak cucu tu pun dah cukup bahagia..arr gembira ibu bapa..gembira lar Allah..murka ibu bapa..maka murka lar Allah kepada kita..INGAT tu..lagipun anak2 GF kalau lama sikit tak jumpa Opah ngn Atok dorang mula lar riuh merengek2 nk balik kampung..Alang2 dah balik kg tu..panjang lar langkah kitaorg..pernah tak korang dengar Gunung Lang..we laki bini anak jati perak ni pun tak tahu wujudnya Gunung Lang ni..kuikuikui

Let's Explore..




Moh anak2 kita naik bot..mak korangpun jakun jgk ni..
Dewasa RM3.00..Kanak2 RM1.50..kalo korang rasa dah kertu sgt..RM1.50 jer..hehheheh
dalam 10 minit sampai seberang sana..





 Kat seberang sana tu ada ler memacam..rumah..binatang..hutan rimba..playground..kalau nk berkelah petang2 tu sesuai lar sgt..tenang jer jiwa raga..


 Teringat tangga kat umah opah aku dulu..cengini lar tangganya..ada tempayan kat tepi tangga tu..
Al-Fatihah untuk arwah opah





Gedik jer mak pak korang ni kan..feeling jiwa remaja gitew..huahua..
Kat dalam rumah tu takde menda pon..kosong..tapi kalau malam2 aku tak tahu lar pulak..heeeeeeheeeee...
dah nama pun Gunung Lang..Lang apa? T___T

3 comments:

EPIK said...

gambar kat tingkap tu mcm iklan kicap adabi yang lame lak..hahaha

Potrait Manusia Menggunakan Jari

GOLD FINGER said...

hahahhaha..yer lar epik..

Major Raidenovich said...

Kirim salam kat encik suami ye?lama dah tak jumpa dia.nak mancing sesama masa pun takde.

Post a Comment

Monday, October 15, 2012

Gunung Lang, Ipoh Perak

Posted by GOLD FINGER at Monday, October 15, 2012

Last weekend GF balik kg MIL kat Batu Gajah..mmg tu lar pun rutin tiap2 bulan..if minggu ni balik umah mak..minggu depannya balik umah MIL..adil dan saksama..kalau kitaorg tak balik kg..mak pak pulak datang kesini menjenguk anak2..Kita sebagai anak ni mmg kena selalu menziarah mereka..dorang sebenarnya bukan nk apapun..dapat jumpa anak cucu tu pun dah cukup bahagia..arr gembira ibu bapa..gembira lar Allah..murka ibu bapa..maka murka lar Allah kepada kita..INGAT tu..lagipun anak2 GF kalau lama sikit tak jumpa Opah ngn Atok dorang mula lar riuh merengek2 nk balik kampung..Alang2 dah balik kg tu..panjang lar langkah kitaorg..pernah tak korang dengar Gunung Lang..we laki bini anak jati perak ni pun tak tahu wujudnya Gunung Lang ni..kuikuikui

Let's Explore..




Moh anak2 kita naik bot..mak korangpun jakun jgk ni..
Dewasa RM3.00..Kanak2 RM1.50..kalo korang rasa dah kertu sgt..RM1.50 jer..hehheheh
dalam 10 minit sampai seberang sana..





 Kat seberang sana tu ada ler memacam..rumah..binatang..hutan rimba..playground..kalau nk berkelah petang2 tu sesuai lar sgt..tenang jer jiwa raga..


 Teringat tangga kat umah opah aku dulu..cengini lar tangganya..ada tempayan kat tepi tangga tu..
Al-Fatihah untuk arwah opah





Gedik jer mak pak korang ni kan..feeling jiwa remaja gitew..huahua..
Kat dalam rumah tu takde menda pon..kosong..tapi kalau malam2 aku tak tahu lar pulak..heeeeeeheeeee...
dah nama pun Gunung Lang..Lang apa? T___T

3 comments on "Gunung Lang, Ipoh Perak"

EPIK on October 16, 2012 at 12:19 AM said...

gambar kat tingkap tu mcm iklan kicap adabi yang lame lak..hahaha

Potrait Manusia Menggunakan Jari

GOLD FINGER on October 16, 2012 at 12:24 AM said...

hahahhaha..yer lar epik..

Major Raidenovich on October 19, 2012 at 2:10 PM said...

Kirim salam kat encik suami ye?lama dah tak jumpa dia.nak mancing sesama masa pun takde.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...