Subscribe Twitter

Thursday, October 4, 2012

Legacy Signature Stripe Candace Carryall



Legacy Signature Stripe candace carryall...apa ker panjang sgt namanya..

DO YOU LIKE IT??


Hehhhh..sengaja tauuuu..bagi benda ni kat aku..garu2 kepala yg tak gatal ni..cam terdgr jer bisikan coach melambai2 kat telinga ni..marilar..marilarr...choiiiiiii sungguh! Maka kisahnya umpama pepatah dedulu lar 'diluah mati mak..ditelan mati bapak' APAKAH??..huahuahua...



Perbualan antara si isteri dgn si somi..setelah 30 min menunggu dgn penuh sabar..
isteri : yg ni ker..ker yg ni..tak pun yang tu..eh,ini kot..mmm..yg tadi lar..inipun cantik..
somi : mmm..ambik jer lar semua..TeeeeeTTTTT..!!
Jangan lar marah pak encekk...mak encek sekali skali jer nk jadi ala2 datin propa gitew...


Ok..design yg ni..coz latest design..tapiiiii..which colour erk??
cream..red..brown..black?
setelah ditimbang tolak..aku memilih red colour...senang dijaga..dan nampk lebih voguee gitew...
ada lagi satu design tu pun aku suka jgk...takde corak2..leather kosong jer..dah terpahat dihati jgk ni..cannerr?? adooiii merembes peluh mak jemahhh kalau shopink handbag ni..



dah bungkus..jom balik! jgn nk toleh kiri kanan lagii...ketar2 jgk lar nk bayar..ahhahaha..tapi org kata alah membeli menang memakai..arr lebih kurang cam tu larkan..
 Memang kalu hati tu dah kata nak..maka seluruh alam ni pun terpaksa pasrah jgk..takpe2..somi kata this is reward for your self..kalau korang tahu lar camner aku kerja..sumpahh geleng kepala 14 kali..makanya dengan itu..inilar caranya untuk membalas keringat sendiri..

 

Kurus tak? haaaa..lain kali kalau nk nampak kurus..pose mengiring..kehkehkeh..

Lepas mengsoping kat sunway tu..jom kita ker M&H Lot 10, Sungei Wang..BB Plaza...hangkut semua anak pinak..bibik..dan adik aku yg konon2nya demam tu..invest lagii...kali ni invest utk adik aku yg dh berjanji bersumpah setia nak belanja dia shopink baju bajan..arrr...janji ditepati..bukan janji dicapati..hahaha

Banyaknya janji2 manis yg belum ditepati..adoiiiyaaiii..kira halal jer lar yg mana terlepas tu..
Holiday with Somi & Kids..
 Karok n Dinner with Geng Minggle..
Slimming Set for my sis..( asalnya mengajak ker Pavillion..happaaaaa!!!!)
Rawatan kaki fr MIL..
Baju Bajan for anak2 sedara..
Handbag for Mak Ajah..
lagi..lagii..arr cepat2 order jer...*sambil tangan didahi*

Renung2kan..dan selamat beramal..huhuhu..

3 comments:

ameris said...

nak jugak tessss...

Mama Gee said...

perghhh syioknyaa dpt sambar coach!

GOLD FINGER said...

sekali sekala jer ponngg..hehe

Post a Comment

Thursday, October 4, 2012

Legacy Signature Stripe Candace Carryall

Posted by GOLD FINGER at Thursday, October 04, 2012


Legacy Signature Stripe candace carryall...apa ker panjang sgt namanya..

DO YOU LIKE IT??


Hehhhh..sengaja tauuuu..bagi benda ni kat aku..garu2 kepala yg tak gatal ni..cam terdgr jer bisikan coach melambai2 kat telinga ni..marilar..marilarr...choiiiiiii sungguh! Maka kisahnya umpama pepatah dedulu lar 'diluah mati mak..ditelan mati bapak' APAKAH??..huahuahua...



Perbualan antara si isteri dgn si somi..setelah 30 min menunggu dgn penuh sabar..
isteri : yg ni ker..ker yg ni..tak pun yang tu..eh,ini kot..mmm..yg tadi lar..inipun cantik..
somi : mmm..ambik jer lar semua..TeeeeeTTTTT..!!
Jangan lar marah pak encekk...mak encek sekali skali jer nk jadi ala2 datin propa gitew...


Ok..design yg ni..coz latest design..tapiiiii..which colour erk??
cream..red..brown..black?
setelah ditimbang tolak..aku memilih red colour...senang dijaga..dan nampk lebih voguee gitew...
ada lagi satu design tu pun aku suka jgk...takde corak2..leather kosong jer..dah terpahat dihati jgk ni..cannerr?? adooiii merembes peluh mak jemahhh kalau shopink handbag ni..



dah bungkus..jom balik! jgn nk toleh kiri kanan lagii...ketar2 jgk lar nk bayar..ahhahaha..tapi org kata alah membeli menang memakai..arr lebih kurang cam tu larkan..
 Memang kalu hati tu dah kata nak..maka seluruh alam ni pun terpaksa pasrah jgk..takpe2..somi kata this is reward for your self..kalau korang tahu lar camner aku kerja..sumpahh geleng kepala 14 kali..makanya dengan itu..inilar caranya untuk membalas keringat sendiri..

 

Kurus tak? haaaa..lain kali kalau nk nampak kurus..pose mengiring..kehkehkeh..

Lepas mengsoping kat sunway tu..jom kita ker M&H Lot 10, Sungei Wang..BB Plaza...hangkut semua anak pinak..bibik..dan adik aku yg konon2nya demam tu..invest lagii...kali ni invest utk adik aku yg dh berjanji bersumpah setia nak belanja dia shopink baju bajan..arrr...janji ditepati..bukan janji dicapati..hahaha

Banyaknya janji2 manis yg belum ditepati..adoiiiyaaiii..kira halal jer lar yg mana terlepas tu..
Holiday with Somi & Kids..
 Karok n Dinner with Geng Minggle..
Slimming Set for my sis..( asalnya mengajak ker Pavillion..happaaaaa!!!!)
Rawatan kaki fr MIL..
Baju Bajan for anak2 sedara..
Handbag for Mak Ajah..
lagi..lagii..arr cepat2 order jer...*sambil tangan didahi*

Renung2kan..dan selamat beramal..huhuhu..

3 comments on "Legacy Signature Stripe Candace Carryall"

ameris on October 5, 2012 at 8:09 AM said...

nak jugak tessss...

Mama Gee on October 5, 2012 at 9:13 AM said...

perghhh syioknyaa dpt sambar coach!

GOLD FINGER on October 5, 2012 at 12:32 PM said...

sekali sekala jer ponngg..hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...