Subscribe Twitter

Thursday, April 11, 2013

Model chiffon > pengsannn


Tarik napass panjang2 sebelum scroll down..pastu hembuss perlahan2..aku takut korang pengsan tgk model chiffon ni..miahahahaha

v



v




v




v




Taraaaaaaaaa.....

* PITAM *




  
Ni lar hasil chiffon tu..then pattern lagi satu belum siap lagi..yg lagi satu tu mcm kimono..pakai dgn seluarpun boleh, pario pun boleh.....haa amacam.. 
comey tak kak tonnnnnn
comey kak toooonnnnnn......> pfftttt





yg ni pulak selendang cotton..harga RM29..murah sangat..celah mana kakak aku dapat harga ni pun aku tak tahu..biarkan dia..untung sikit takpe katanya..janji laku yer dak..konsep apakah ini!!  hahaha
Aku plk sejak jadi supermom ni rajin melilit selendang cotton ni..sbbnya senang dibentuk..tp yg lemaunya nk kena gosok..cottonkannnn...haissshhh bila lar maid aku nk sampai ni..


5 comments:

Mila Ahmad said...

tudung cantik kak

ameris said...

tes, selendang cotton tu yg panjang ke? belit2

GOLD FINGER said...

kak amy..ha ah panjang belit2..
Mila..tudung jer ker cantik?

Nory Zoulkefle said...

PHEWWITTT.....
kelass akak kite ni..

::EIDA:: said...

tudung cantik, nakkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Post a Comment

Thursday, April 11, 2013

Model chiffon > pengsannn

Posted by GOLD FINGER at Thursday, April 11, 2013

Tarik napass panjang2 sebelum scroll down..pastu hembuss perlahan2..aku takut korang pengsan tgk model chiffon ni..miahahahaha

v



v




v




v




Taraaaaaaaaa.....

* PITAM *




  
Ni lar hasil chiffon tu..then pattern lagi satu belum siap lagi..yg lagi satu tu mcm kimono..pakai dgn seluarpun boleh, pario pun boleh.....haa amacam.. 
comey tak kak tonnnnnn
comey kak toooonnnnnn......> pfftttt





yg ni pulak selendang cotton..harga RM29..murah sangat..celah mana kakak aku dapat harga ni pun aku tak tahu..biarkan dia..untung sikit takpe katanya..janji laku yer dak..konsep apakah ini!!  hahaha
Aku plk sejak jadi supermom ni rajin melilit selendang cotton ni..sbbnya senang dibentuk..tp yg lemaunya nk kena gosok..cottonkannnn...haissshhh bila lar maid aku nk sampai ni..


5 comments on "Model chiffon > pengsannn"

Mila Ahmad on April 11, 2013 at 4:19 PM said...

tudung cantik kak

ameris on April 11, 2013 at 4:41 PM said...

tes, selendang cotton tu yg panjang ke? belit2

GOLD FINGER on April 11, 2013 at 4:50 PM said...

kak amy..ha ah panjang belit2..
Mila..tudung jer ker cantik?

Nory Zoulkefle on April 11, 2013 at 5:07 PM said...

PHEWWITTT.....
kelass akak kite ni..

::EIDA:: on April 12, 2013 at 3:27 PM said...

tudung cantik, nakkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...