Subscribe Twitter

Monday, April 1, 2013

Bertunangnya seorang sahabat..


Finally...bertunang jgk sahabat sebantal..setilam..sepinggan masa kat itm manjung dulu..haissshhh letih kot aku menunggu ko berjumpa Mr.Right beb!! sampai dah beranak pinak aku ni haaa...nak kata tak cun..ko lar yg paling cun melecun antara kita ber4 ni..tapi mungkin seru tu belum sampai kot..kitaorg takyah tunggu seru..dh mmg mengenyam nk kawin..miahahaha
 
 


Cma ( Preggy ), Zila, Mila & Goldfinger..
Punya lar bff nya kitaorg ni masa kat itm dulu..sampaikan abg angkat pun sharing berempat..tp boyfriend sendiri2 hokey..hahahha..miss the moment > ketawa bersamaaa menangis bersama..


ummmcakkkkk...;p
Aku rasa kalau ada tok kadi ni boleh nikah teruss..dah lawa dahh..takyah nak tunang2 ni..dah terlambat dahh....motif lambat?? mampuihh aku kena maki ni..kuikuikui..



Kejelitaan adalah hak milik mu anggerik rimba
 Hah tapi ko tunggu lar dah beranak pinak nanti..alignment lari..kembang setaman lar kita together gether yerk nok!



Hamboiii gambar ni...nyampahhh aku..terserlah kependekkan aku..saja korang susun cengginikannn bagi aku nampak kemetot!!




Kat luar tu tgh sibuk duk berbincang pasal hantaran...weolls kat dalam bersembang mcm kat kedai kopi..maklum ler makan tahun tak berjumpa beb..boleh buat telenovela lar..



Melin..Isyraf & Zetty..
Melin siap panggil kakak mila...ohemgeeeeeee....pitam bangun pitam bangun aku dengar..tapikannn akupun rasa mcm attend bertunang junior itm jer..hahaha

To mybff..selamat menjadi tunangan orang, be prepare for the next status pulak..PUAN Mila..soon..kekekeke


3 comments:

Nory Zoulkefle said...

cantikknyer kawan akak ni...
putih gebu macam akak jugakk...

::EIDA:: said...

eh eh sekali pandang dah macam ekin bini mawi tuh.. hehehe

GOLD FINGER said...

nory..nory lagi comey.
Ieda..ha ah ada org cakap..sikit irass

Post a Comment

Monday, April 1, 2013

Bertunangnya seorang sahabat..

Posted by GOLD FINGER at Monday, April 01, 2013

Finally...bertunang jgk sahabat sebantal..setilam..sepinggan masa kat itm manjung dulu..haissshhh letih kot aku menunggu ko berjumpa Mr.Right beb!! sampai dah beranak pinak aku ni haaa...nak kata tak cun..ko lar yg paling cun melecun antara kita ber4 ni..tapi mungkin seru tu belum sampai kot..kitaorg takyah tunggu seru..dh mmg mengenyam nk kawin..miahahaha
 
 


Cma ( Preggy ), Zila, Mila & Goldfinger..
Punya lar bff nya kitaorg ni masa kat itm dulu..sampaikan abg angkat pun sharing berempat..tp boyfriend sendiri2 hokey..hahahha..miss the moment > ketawa bersamaaa menangis bersama..


ummmcakkkkk...;p
Aku rasa kalau ada tok kadi ni boleh nikah teruss..dah lawa dahh..takyah nak tunang2 ni..dah terlambat dahh....motif lambat?? mampuihh aku kena maki ni..kuikuikui..



Kejelitaan adalah hak milik mu anggerik rimba
 Hah tapi ko tunggu lar dah beranak pinak nanti..alignment lari..kembang setaman lar kita together gether yerk nok!



Hamboiii gambar ni...nyampahhh aku..terserlah kependekkan aku..saja korang susun cengginikannn bagi aku nampak kemetot!!




Kat luar tu tgh sibuk duk berbincang pasal hantaran...weolls kat dalam bersembang mcm kat kedai kopi..maklum ler makan tahun tak berjumpa beb..boleh buat telenovela lar..



Melin..Isyraf & Zetty..
Melin siap panggil kakak mila...ohemgeeeeeee....pitam bangun pitam bangun aku dengar..tapikannn akupun rasa mcm attend bertunang junior itm jer..hahaha

To mybff..selamat menjadi tunangan orang, be prepare for the next status pulak..PUAN Mila..soon..kekekeke


3 comments on "Bertunangnya seorang sahabat.."

Nory Zoulkefle on April 2, 2013 at 1:39 PM said...

cantikknyer kawan akak ni...
putih gebu macam akak jugakk...

::EIDA:: on April 4, 2013 at 11:46 AM said...

eh eh sekali pandang dah macam ekin bini mawi tuh.. hehehe

GOLD FINGER on April 4, 2013 at 3:15 PM said...

nory..nory lagi comey.
Ieda..ha ah ada org cakap..sikit irass

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...