Subscribe Twitter

Thursday, January 24, 2013

GOJES!!

Something sungguh anak dara ai ni taww sejak2 nak masuk enam taun ni..dulu ummi yg ajak kakak ke salon..skrg kakak pulak yg ajak ummi..heiyyy high maintenance sungguh budak2 skrg..ummi dulu opah kamu jer yg guntingkan kat rumah..tak kisah lar gunting kat rumah ker..kat salon ker..kalau ummi ni dah mmg comey..tetap akan comey...hehehe...*muntah hijau semangkuk*

Gegurls day out!!


Sampai jer kat salon ni..brother sty-lo ni sound..
Bro : halloo Melinnnnn...long time no see..dua tahun sudah tak mali sini.. 

Aku mcm nk lempang jer mamat ni..padahal baru dua bulan jer tak datang..ahahhahaha..sengaja lar tu..dia mmg suka mengusik emilyn..kalau dah datang tiap2 minggu..baik aku berhenti kerja bukak salon jer..

Bro : Nak colour rambut tak? dia bisik2 kat melin..
Aku : oiit..oittt..no..no...gerakkan jari kekanan kiri..kanan..kiri...sambil jegilkan mata!!


 Lepas gunting cuci skli siap..overkannn..


lagi over uollss..lepas gunting nk beli cekak rambut tu lagi..nk pakai kejap2 tu jgk..baru gojes katanya..anak aku ckp gojes uollss..ooMGeeee..pitam bangun pitam bangun lapanbelaskali mak ko ni..


Kakak : ummi..ummi..cepat lar ambik gambar kakak ni..
Ummi : okok..
Kakak : bukan camera yg tu..yg kuning ni..

ooMGee...nk camera 360 uolls..
* PENGSAN* ambulance plsss....

3 comments:

nadia said...

amboiiii melinnnnnnnn, sebijikkkk mak dia punya perangaiii :p

Anonymous said...

anak ummi sungguh...i oanggil dia adik jess la

missy p

nadia said...

tak menahannnnnn budak2 zaman sekarang nii.
ohsemmmm sungguhh uolsssss :p

Post a Comment

Thursday, January 24, 2013

GOJES!!

Posted by GOLD FINGER at Thursday, January 24, 2013
Something sungguh anak dara ai ni taww sejak2 nak masuk enam taun ni..dulu ummi yg ajak kakak ke salon..skrg kakak pulak yg ajak ummi..heiyyy high maintenance sungguh budak2 skrg..ummi dulu opah kamu jer yg guntingkan kat rumah..tak kisah lar gunting kat rumah ker..kat salon ker..kalau ummi ni dah mmg comey..tetap akan comey...hehehe...*muntah hijau semangkuk*

Gegurls day out!!


Sampai jer kat salon ni..brother sty-lo ni sound..
Bro : halloo Melinnnnn...long time no see..dua tahun sudah tak mali sini.. 

Aku mcm nk lempang jer mamat ni..padahal baru dua bulan jer tak datang..ahahhahaha..sengaja lar tu..dia mmg suka mengusik emilyn..kalau dah datang tiap2 minggu..baik aku berhenti kerja bukak salon jer..

Bro : Nak colour rambut tak? dia bisik2 kat melin..
Aku : oiit..oittt..no..no...gerakkan jari kekanan kiri..kanan..kiri...sambil jegilkan mata!!


 Lepas gunting cuci skli siap..overkannn..


lagi over uollss..lepas gunting nk beli cekak rambut tu lagi..nk pakai kejap2 tu jgk..baru gojes katanya..anak aku ckp gojes uollss..ooMGeeee..pitam bangun pitam bangun lapanbelaskali mak ko ni..


Kakak : ummi..ummi..cepat lar ambik gambar kakak ni..
Ummi : okok..
Kakak : bukan camera yg tu..yg kuning ni..

ooMGee...nk camera 360 uolls..
* PENGSAN* ambulance plsss....

3 comments on "GOJES!!"

nadia on January 24, 2013 at 2:38 PM said...

amboiiii melinnnnnnnn, sebijikkkk mak dia punya perangaiii :p

Anonymous said...

anak ummi sungguh...i oanggil dia adik jess la

missy p

nadia on January 25, 2013 at 2:25 PM said...

tak menahannnnnn budak2 zaman sekarang nii.
ohsemmmm sungguhh uolsssss :p

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...