Subscribe Twitter

Monday, December 26, 2011

Mencari santa claus tak jumpa2..

Kesiannya anak dara GF ni hah..merata tempat cari Santa Claus sudahnya tak jumpa jugak!
last nite..bersesak2..berjem2..kesunway pyramid tu semata2 nk mencari pokcik santa...
haram tak jumpa...nasib baik mood dorang terubat dgn lampu lip lap..lip lap kat sunway tu..
mmg awesome lar dorang countdown Christmas malam tadi..great decoration!
yang menyampahnya..jem melekatt tahap siput jalan pakai tongkat!!



Tgk lar bertapa ramainya umat manusia..tak mengira bangsa..mula2 we plan tak nk turun..bcoz takut lar sesak2 ni bawak budak kecik pulak tu..tapi bila dah masuk kedalam..
Eh ramai pulak family2 yg bawak anak2 rupanya..ooooo..so takde lar pesta mabuk2 tu yerk..ahhahahaha
so blh turun..selamat utk seisi family
senyum ketelinga lar budak kenit 2 org ni..actually maknyapun excited jgk nk tgk lelampu nion ni..



Cantik Mantikk sungguh larr..
Ada pulak org jual lampu lip lap2 ni..topi lar..snow lar..aaiihhh pandai jer korang nk cari duit..terjebak lar jugak anak2 aku ni skali..




Si adik ni penakut sikit kalau sesak2 cam gini...
dalam hati tu suke tapi tak berani nk jauh2 dari umminya..
tapi si kakak pulak jgn citer larr..zaaass kesana..zaaass kesini..nasib baik aku bawak bibik..
so, bibik monitor si melin sorang jer..sbb tu photo sikakak takde..manjang jer hilang!



 Greatttttttttttt...brapa lar cost dorang berabis tuk deco2 ni??
rasa nk tebang jer sepokok bawak balik letak depan umahh..


Finally..dapat jgk tangkap sikakak...itupun dgn aksi2 dia..
iiishhh picture ni nampak SI ni tinggi sesangattt..bukan aku yg rendah OKAY!!..kui..kui..kui... 

for who celebrate xmas..
May joy and happiness snow on you, may the bells jingle for you and may Santa be extra good to you! Happy Holiday Season and a New Year filled with peace and prosperity
Merry Christmas!!

1 comments:

Mak Lagenda said...

bab bersesak2 dlm keramaian org tu lah yg mak x sanggup nk hadap..!!

P/s: smlm pun mak pi lepak kat KL. tp lepak kat klcc ajelah

Post a Comment

Monday, December 26, 2011

Mencari santa claus tak jumpa2..

Posted by GOLD FINGER at Monday, December 26, 2011
Kesiannya anak dara GF ni hah..merata tempat cari Santa Claus sudahnya tak jumpa jugak!
last nite..bersesak2..berjem2..kesunway pyramid tu semata2 nk mencari pokcik santa...
haram tak jumpa...nasib baik mood dorang terubat dgn lampu lip lap..lip lap kat sunway tu..
mmg awesome lar dorang countdown Christmas malam tadi..great decoration!
yang menyampahnya..jem melekatt tahap siput jalan pakai tongkat!!



Tgk lar bertapa ramainya umat manusia..tak mengira bangsa..mula2 we plan tak nk turun..bcoz takut lar sesak2 ni bawak budak kecik pulak tu..tapi bila dah masuk kedalam..
Eh ramai pulak family2 yg bawak anak2 rupanya..ooooo..so takde lar pesta mabuk2 tu yerk..ahhahahaha
so blh turun..selamat utk seisi family
senyum ketelinga lar budak kenit 2 org ni..actually maknyapun excited jgk nk tgk lelampu nion ni..



Cantik Mantikk sungguh larr..
Ada pulak org jual lampu lip lap2 ni..topi lar..snow lar..aaiihhh pandai jer korang nk cari duit..terjebak lar jugak anak2 aku ni skali..




Si adik ni penakut sikit kalau sesak2 cam gini...
dalam hati tu suke tapi tak berani nk jauh2 dari umminya..
tapi si kakak pulak jgn citer larr..zaaass kesana..zaaass kesini..nasib baik aku bawak bibik..
so, bibik monitor si melin sorang jer..sbb tu photo sikakak takde..manjang jer hilang!



 Greatttttttttttt...brapa lar cost dorang berabis tuk deco2 ni??
rasa nk tebang jer sepokok bawak balik letak depan umahh..


Finally..dapat jgk tangkap sikakak...itupun dgn aksi2 dia..
iiishhh picture ni nampak SI ni tinggi sesangattt..bukan aku yg rendah OKAY!!..kui..kui..kui... 

for who celebrate xmas..
May joy and happiness snow on you, may the bells jingle for you and may Santa be extra good to you! Happy Holiday Season and a New Year filled with peace and prosperity
Merry Christmas!!

1 comments on "Mencari santa claus tak jumpa2.."

Mak Lagenda on December 26, 2011 at 9:23 PM said...

bab bersesak2 dlm keramaian org tu lah yg mak x sanggup nk hadap..!!

P/s: smlm pun mak pi lepak kat KL. tp lepak kat klcc ajelah

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...