Subscribe Twitter

Saturday, February 16, 2013

Kiddos Karaoke

Somi aku suka sgt menyanyi..akupun terpaksa suka jgk..acehh terpaksa lar sangatttt..kuikuikui..walaupun suara aku tak sedap tapi aku paksa jgk suruh dorang ckp sedap....berbulu jer somi ai...kalau boleh nak suruh dorang ambik autograph lagi..miahahhaha..DASAR KEJI!! somi aku kalau dah agak2 stress keja tu mula lar mengajak karok..menyanyi melalak sakan kami laki bini mcm org giler dalam bilik tu, aku siap goyang inul lagii..Para penonton, Bapak-bapak ibu-ibu semuanya, Jangan heran kalo inul sedang goyang Rada panas, agak seksi...Maafkanlahhh...haahhkan dah terbawak2 kesini..hehe..habis aku gerudi lantai bilik tu..pergghhhh, kalau Inul Daratista tengok ni sure dia nanes hentak2 kaki larr..apa kesah beb, kita berdua jer dalam tu..nk tunggang terbalik ker..nk menari zapin ker..vokal kelaut ker..lantak korang lar tak sapa fedulikkss..

Dulu masa budak2 ni kecik aku mmg tak bawak lar dorang kesini..takut dorang terkejut dgr suara aku yg sedap sangatttt ni..lagipun tak bagus untuk telinga dorang..tapiiiiiiiiii skrg, bukan saja anak2..dgn bibik sekali aku hangkut..aku paksa bibik nyanyi, mmg hancuss..lirik kemana muzik kemana..pastu kita bantai gelakkan dia reramai...hahhahahah..sumpah jahat giler majikan dia ni...


Weolls selalu pergi Song Box at Subang Parade tu..if before 7pm..buy 1 hours free 2 hours, if after 7pm, buy 1 hour free1 hours jer... + Free Flow Drinks & Tidbits..selalunya aku ambik small room jer..muat2 kami anak beranak jer...bila bebudak tu dah penat nyanyi..dorang lari main playground kat luar tu pulak..ni lar motif sebenar aku bawak bibik..mak pak boleh merampas semula microphone tu..


Vokal somi ai mmg sedappp..mcm suara Jamal Abdillah kalau versi melayunya..kalau versi omputih plk mcm Michael Buble..versi Indonesianya broery Marantika...pewiittttt...hamboooiii puji somi sendiri nampak!! Somi aku suka nyanyi lagu yg slow2..boleh tidor kalau dengar dia nyanyi 1 jam berturut2 tu..krohhhhhh..zzzzzzzzz


Perrghhhhh..mak nyanyi lagu Kak Melah geeee..ko mampu?? hahahah..somi aku kata, aku suka nyanyi lagu yg dia tak pernah dengar...sukahati lar...tu lar bagus, kalau aku salah nyanyi pun tak sapa tahukan..kehkehkeh..aku main belasah jerr...janji aku happy ;p 
Lagu wajib aku adalah Alizee 'La Isla Bonita'..malu ai...


Siap dah mak korang nak bershuffle ni!!
Mula2 duduk sopan jer..lama2 dah naik hantu mula lar over berdiri plk..jap lagi naik atas kerusi plk..ni kalau MIL aku tgk ni..sure dia kata..ni MENANTU ker HANTU!!...miahahahaha



Emilyn menghayati lagu..Alyah 'Kisah Hati'...gali lagi lirik tu..piecing tak sampai..banyak sangat vibrato tu..


Pandai demand lagu > oppa gangnam style..no body wonder girls, lagu justin bieber..selena gomez..stacy lar..ni lar akibatnya selalu tgk youtube kat hp ummi..


1st half jer mak pak dapat pegang microphone..lepas tu duduk lar diam2 dalam tu sambil tgk bebudak ni nyanyi..mmg tak merasa larr..siap menari lagii..
Mak korang mana boleh duduk diam jer...ni cikgu vokal bukan sekadar rupa tau!!..nk nyanyi ni kena ada teknik yg betul, itupun kalau nk pergi jauh dlm bidang ni..paanngggggg sedasss..sudah2 lar tu maknye..insaf larrr...


1 comments:

Amanda Suria said...

kecik2 dah tunjuk bakat ni....

Post a Comment

Saturday, February 16, 2013

Kiddos Karaoke

Posted by GOLD FINGER at Saturday, February 16, 2013
Somi aku suka sgt menyanyi..akupun terpaksa suka jgk..acehh terpaksa lar sangatttt..kuikuikui..walaupun suara aku tak sedap tapi aku paksa jgk suruh dorang ckp sedap....berbulu jer somi ai...kalau boleh nak suruh dorang ambik autograph lagi..miahahhaha..DASAR KEJI!! somi aku kalau dah agak2 stress keja tu mula lar mengajak karok..menyanyi melalak sakan kami laki bini mcm org giler dalam bilik tu, aku siap goyang inul lagii..Para penonton, Bapak-bapak ibu-ibu semuanya, Jangan heran kalo inul sedang goyang Rada panas, agak seksi...Maafkanlahhh...haahhkan dah terbawak2 kesini..hehe..habis aku gerudi lantai bilik tu..pergghhhh, kalau Inul Daratista tengok ni sure dia nanes hentak2 kaki larr..apa kesah beb, kita berdua jer dalam tu..nk tunggang terbalik ker..nk menari zapin ker..vokal kelaut ker..lantak korang lar tak sapa fedulikkss..

Dulu masa budak2 ni kecik aku mmg tak bawak lar dorang kesini..takut dorang terkejut dgr suara aku yg sedap sangatttt ni..lagipun tak bagus untuk telinga dorang..tapiiiiiiiiii skrg, bukan saja anak2..dgn bibik sekali aku hangkut..aku paksa bibik nyanyi, mmg hancuss..lirik kemana muzik kemana..pastu kita bantai gelakkan dia reramai...hahhahahah..sumpah jahat giler majikan dia ni...


Weolls selalu pergi Song Box at Subang Parade tu..if before 7pm..buy 1 hours free 2 hours, if after 7pm, buy 1 hour free1 hours jer... + Free Flow Drinks & Tidbits..selalunya aku ambik small room jer..muat2 kami anak beranak jer...bila bebudak tu dah penat nyanyi..dorang lari main playground kat luar tu pulak..ni lar motif sebenar aku bawak bibik..mak pak boleh merampas semula microphone tu..


Vokal somi ai mmg sedappp..mcm suara Jamal Abdillah kalau versi melayunya..kalau versi omputih plk mcm Michael Buble..versi Indonesianya broery Marantika...pewiittttt...hamboooiii puji somi sendiri nampak!! Somi aku suka nyanyi lagu yg slow2..boleh tidor kalau dengar dia nyanyi 1 jam berturut2 tu..krohhhhhh..zzzzzzzzz


Perrghhhhh..mak nyanyi lagu Kak Melah geeee..ko mampu?? hahahah..somi aku kata, aku suka nyanyi lagu yg dia tak pernah dengar...sukahati lar...tu lar bagus, kalau aku salah nyanyi pun tak sapa tahukan..kehkehkeh..aku main belasah jerr...janji aku happy ;p 
Lagu wajib aku adalah Alizee 'La Isla Bonita'..malu ai...


Siap dah mak korang nak bershuffle ni!!
Mula2 duduk sopan jer..lama2 dah naik hantu mula lar over berdiri plk..jap lagi naik atas kerusi plk..ni kalau MIL aku tgk ni..sure dia kata..ni MENANTU ker HANTU!!...miahahahaha



Emilyn menghayati lagu..Alyah 'Kisah Hati'...gali lagi lirik tu..piecing tak sampai..banyak sangat vibrato tu..


Pandai demand lagu > oppa gangnam style..no body wonder girls, lagu justin bieber..selena gomez..stacy lar..ni lar akibatnya selalu tgk youtube kat hp ummi..


1st half jer mak pak dapat pegang microphone..lepas tu duduk lar diam2 dalam tu sambil tgk bebudak ni nyanyi..mmg tak merasa larr..siap menari lagii..
Mak korang mana boleh duduk diam jer...ni cikgu vokal bukan sekadar rupa tau!!..nk nyanyi ni kena ada teknik yg betul, itupun kalau nk pergi jauh dlm bidang ni..paanngggggg sedasss..sudah2 lar tu maknye..insaf larrr...


1 comments on "Kiddos Karaoke"

Amanda Suria on February 17, 2013 at 3:15 PM said...

kecik2 dah tunjuk bakat ni....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...