Subscribe Twitter

Wednesday, February 6, 2013

Rindu suami saya..

Harap2 suami baca lar entry ni..hahahahah..sebenornyaa uollss, dah brapa hari tak nampak somi sendiri..bila aku balik cepat..somi balik lambat..bila aku balik lambat..somi balik cepatt...APAKAH?? weekend jer baru sempat jumpa, borak2...kuis2 bahu..muahhh2..itu pun hari sabtu jer..sunday somi ada kelas dari 9pagi sampai lar 5ptg..stresss mak jemahhhh..entah bila lar nk habis belajar ni..habis jer sambung..habis jer sambung lagi...aduhaiiiiii apa lar nasib labuuu....tu lar dulu kecik2 tak nk belajar pandai2 mcm bini u ni..skrg kan dah susah...miahahaha..

Disaat aku menulis blog nipun..si somi masih belum balik2 lagi..malam ni dia ada kelas bahasa France pulak..heeeee...sentaplapanbelaskali..bahasa malaysia ngn english cukup ler..france2 bagai ni nk buat hapaaaa...sedeyyyyyy..Aku syak somi aku nk kena hantar ke Canada lagi macam dulu..merana jiwa raga aku beb..sebulan lebih takde somi..sapa yg kenal aku mmg tahu lar aku camner..slow + sengal tahap dewa..semua benda tak tahu..sampaikan gas dapur habispun aku tak tahu nk buat apa...somi cakap, kalau gas dapur habis call bomba..JAHATkan!!!! aku rasa lar, seandainya somi aku pergi dulu dari aku..dua hari lepas tu aku pun ikut pergi jgkk...sbb hapaa pun tak tahu...mati kutu!!


Aku nk mengadu ngn korang ni...sekarang ni kan, aku jarang dah dapat manja2 ngn somi aku mcm dolu2..ni semua punca dari melin..dia ambik somi ai..ai nak somi ai balikkk....baru nk peluk2 sikit dah kena sound setepekk...beriya nangiss guling2..jangan ambik abbie saya..jangan pegang abbie saya..sakit hati aku!! dia tak tahu abbie dia tu suami ai jgk..korang gelakkan aku yerkk...dussshhhhhhhh